Programas

Learn_tic ©

O Fundación AULA_SMART® a través Learn_tic © Programa inicia un conxunto de medidas que permiten aos profesores incorporar as TIC á súa docencia

Smart_school

O Fundación AULA_SMART a través Programa intelixente © Axuda aos centros educativos a usar a tecnoloxía para mellorar a educación, fomentar a aprendizaxe activa e centrada nos estudantes e preocuparse polo ben -ser dos seus alumnos. O Smart_school Son escolas que se preparan para o futuro e preparan aos seus alumnos para o futuro.

Profesor_innovador

El Programa Profesor_innovador© de la Fundación AULA_SMART® É unha iniciativa deseñada para transformar o xeito no que se ensina e aprendido nas aulas

Equipos_digital

No Fundación AULA_SMART®Recoñecemos a importancia das tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) na educación. Cremos que o acceso a equipos dixitais adecuados é esencial para proporcionar ensino de calidade e preparar aos estudantes para o mundo dixital.

Equips_docente

O programa de equipos docentes é unha iniciativa clave do Fundación Smart® Classroom, que busca proporcionar aos profesores as ferramentas tecnolóxicas necesarias, para mellorar a súa práctica docente.