Axuda e bolsas

Na Fundación Smart Aula, cremos no poder da educación e da tecnoloxía para transformar vidas. Polo tanto, ofrecemos unha serie de axudas e bolsas tanto para centros educativos como para profesores.

Axudas e bolsas para centros

Axuda de equipos TIC
Entendemos a importancia de ter acceso á tecnoloxía na aula. Por iso, ofrecemos axuda para equipos TIC, permitindo aos centros educativos adquirir as ferramentas tecnolóxicas necesarias para mellorar a calidade do ensino.

Bolsas para a formación do profesorado
Cremos que os profesores son o corazón de calquera institución educativa. Polo tanto, ofrecemos bolsas de formación do profesorado, permitindo aos profesionais da educación ampliar os seus coñecementos e habilidades.

Axuda e bolsas para os profesores

Axudas a equipos TIC
Sabemos que ter acceso á tecnoloxía pode facer unha gran diferenza no ensino. Por iso, ofrecemos axuda para equipos TIC aos profesores, permitíndolles adquirir as ferramentas tecnolóxicas necesarias para mellorar a súa práctica docente.

Bolsas para a formación do profesorado
Entendemos que a formación continua é esencial para o desenvolvemento profesional de calquera profesor. Polo tanto, ofrecemos bolsas para a formación do profesorado, permitíndolles ampliar os seus coñecementos e habilidades en varias áreas.

Agardamos que estas axudas e bolsas poidan contribuír a mellorar a calidade da educación nos nosos centros asignados. Se tes algunha dúbida ou necesitas máis información, non dubide en contactar connosco a través de info@fundacionaulasmart.org