Programa de equipos_docente

O programa de equipos docentes é unha iniciativa clave do Fundación Smart® Classroom, que busca proporcionar aos profesores as ferramentas tecnolóxicas necesarias, para mellorar a súa práctica docente. Este programa é parte integrante do noso plan para modernizar e dixitalizar o sistema educativo, co obxectivo de avanzar cara a un modelo de ensino personalizado, inclusivo e flexible.

No Fundación Smart® ClassroomCremos firmemente no poder da tecnoloxía para mellorar a educación. Por iso, creamos o programa de equipos de ensino, unha iniciativa que busca proporcionar aos profesores as ferramentas tecnolóxicas necesarias para mellorar a súa práctica docente.

A través deste programa, o Fundación Smart® Classroom Dona equipos TIC aos profesores que participan no proxecto Axudas de aprendizaxe. Estas doazóns poden incluír portátiles, iPads, Chromebooks, entre outros, permitíndolles integrar a tecnoloxía nas súas aulas de xeito eficaz.

Cremos que, equipando aos nosos profesores coas ferramentas correctas, podemos axudalos a crear un ambiente de aprendizaxe máis interactivo e atractivo para os seus alumnos. Ao mesmo tempo, estas ferramentas poden axudalas a desenvolver novas habilidades e adaptarse aos cambios de demandas do século XXI.

Se estás interesado en participar no programa de equipos de ensino, podes facelo rexistrando no proxecto Axudas de aprendizaxe.