Nota de Prensa

Fundación Aula_Smart lanza o seu sitio web traducido a cinco idiomas para apoiar aos educadores en toda España

A Fundación Aula_Smart cre que a educación non ten fronteiras e, polo tanto, puxo a disposición catro idiomas oficiais de España: español, catalán, vasco e galego, ademais do inglés.

A Fundación AULA_SMART prometeu asegurar que todos os educadores en España poidan acceder aos seus recursos e ferramentas na súa lingua materna. Este enfoque busca non só eliminar as barreiras lingüísticas, senón tamén para promover unha comunidade educativa diversa e conectada, na que cada profesor pode sentirse cómodo e motivado para compartir e aprender.

"Queremos que cada profesor, cada educador, se sinta cómodo explorando as nosas ferramentas e recursos, conectándose cunha comunidade educativa no idioma que mellor o representa", comentan da fundación.

Nun esforzo por ser inclusivo e accesible, o sitio web da Fundación Aula_Smart xa está dispoñible en español, catalán, vasco, galego e inglés, proporcionando a oportunidade de navegar por todo o contido en calquera destes idiomas.

Descubre máis no seu propio idioma:

• Español: Explora o noso sitio web no teu idioma e descubre todo o que preparamos para ti, porque a educación é mellor cando o entendes nos teus propios termos. Agardámosche cos brazos abertos no idioma que escollas.

• Català: Benvinguts a la Fundacioó aula_smart, en Creiem que l'Uducació no Té Fronteres i el coneixement es comparteix Millor en la llengua materna. DISPOBREIX TOPO O que prepara o que se prepara por ti, perquè l'E EDUCACIÓN ESTE MILLY QUAN L'EDENS EN ELS TEUS PROPIO PROPIA.
  • Euskara: ONG ETORRI AULA_SMART FINDAZIORA, HEZKUNTZAK MARGARIK EZ STAKE ETA EZAGZAK AM HIZKUNTZAN HOBETO PARKATZEN DEA SINESEN DUGUN TOKIRA. Esploratu Gure Tresnak Zure Hizkuntzan Eta Aurkitu Zuretzat Prestatu Dugun Guztia.
  • Galego: Benvidos en Fundación Aula_Smart, sobre nós que imos burlar a Bordiras. Explora Web na túa lingua e desanima todo ou que nos preparamos para ti.
  • Inglés: Benvido á founion AULA_SMART. Explora o noso sitio web no teu idioma e descubra eventos que preparamos para ti, a mellor educación é mellor cando o entendes nos teus propios termos.

A Fundación AULA_SMART invita a todos os profesores a explorar o seu sitio web, onde o coñecemento é mellor compartido cando se entende nos termos de cada un. Agardámosche cos brazos abertos no idioma que escollas.

Deixa un comentario

Todos os comentarios son revisados ​​antes da publicación.

Este sitio está protegido por hCaptcha y se aplican la Política de privacidad de hCaptcha y los Términos del servicio.

Pode estar interesado

Ver todo
    ArtículosTransforma la Educación con Inteligencia Artificial: El Futuro del Aprendizaje

Transformar a educación con intelixencia artificial: o futuro da aprendizaxe