Centros adxuntos

No Fundación AULA_SMART®, valoramos a colaboración e a cooperación cos nosos centros asignados. Estes centros xogan un papel crucial na nosa misión de mellorar a calidade da educación mediante a formación e o desenvolvemento profesional dos profesores.

Os nosos centros asignados son institucións educativas de varias áreas e niveis que comparten o noso compromiso coa educación de calidade. Traballamos en estreita colaboración con estes centros para ofrecer unha variedade de cursos de especialización universitaria, proporcionando aos profesores as ferramentas e as habilidades necesarias para enriquecer a súa práctica docente.

Ademais da formación, tamén ofrecemos a axuda dos nosos centros asignados para equipos TIC, permitindo aos centros adquirir as ferramentas tecnolóxicas necesarias para mellorar a calidade do ensino.

Para ser un centro asignado, é necesario ter participado ou participar en calquera dos proxectos do Fundación Smart® Classroom. Ser un centro asignado é gratuíto, o pago de calquera taxa non é necesario.