Sobre nós

O Fundación AULA_SMART® é unha institución sen ánimo de lucro que se creou en 2004 por iniciativa do grupo AULA_Intelixente. Este grupo, especializado na aplicación de solucións tecnolóxicas á formación, identificou as dificultades que enfrontan as tecnoloxías da información e a comunicación (TIC) para integrarse no proceso de aprendizaxe docente, principalmente debido á falta de recursos económicos no sector educativo e á baixa formación do Profesores nesta área.

Para resolver estes retos, o grupo AULA_Intelixente Comezaron a ensinar profesores de varias universidades e centros educativos. Ademais, traballou no proceso de difusión das TIC mediante a súa participación en eventos no sector. Non obstante, o grupo deuse conta de que a misión transcendeu do sector corporativo e requiriu unha institución dedicada enteiramente a traballar para lograr a inclusión das TIC na educación. Así é como o Fundación AULA_SMART®.

A fundación foi creada baixo o lema New_tiempos_métodos co obxectivo de promover a incorporación das TIC no sector educativo. As TIC poden mellorar a calidade da educación, facilitando a comprensión de conceptos complexos, promovendo a aprendizaxe interactiva, permitindo a personalización da aprendizaxe e mellorar o acceso á información.

O Fundación AULA_SMART® foi rexistrado por Orde Ministerial do 13/12/2004 no Rexistro de fundacións do Ministerio de Educación co número 782. Este rexistro concedeulle ao estado o recoñecemento do interese xeral dos seus propósitos. Este recoñecemento reforza o compromiso do compromiso coa súa misión e visión.

Ademais, o Fundación AULA_SMART® é recoñecido polo Ministerio de Educación como centro permanente de formación do profesorado. Este recoñecemento pon de manifesto o compromiso da fundación con formación continua e a mellora da educación mediante a integración das TIC.

O Fundación AULA_SMART® está dedicado á formación do profesorado, á difusión das TIC e á promoción da súa inclusión na educación. A través do seu traballo, a Fundación busca superar as barreiras económicas e de formación que a miúdo impiden a integración efectiva das TIC no proceso de aprendizaxe do ensino. A Fundación cre no poder da tecnoloxía para transformar a educación e está comprometida coa innovación, a inclusión e a mellora continua da educación.

+2.800

Centros educativos

+12.000

Profesores

Biblioteca Campus Fundación AULA SMART

Pioneiros na aplicación das TIC na educación

Centros privados - Centros concertados - Centros públicos - Educación regulada/non regulada - Universidades

Como misión:

A misión do Fundación AULA_SMART® É traballar incansablemente para conseguir a integración de tecnoloxías da información e a comunicación (TIC) na educación. Esforzámonos por superar as barreiras económicas e de formación que a miúdo impiden a integración efectiva das TIC no proceso de aprendizaxe do ensino.

O noso obxectivo é proporcionar aos profesores as habilidades e coñecementos necesarios para usar eficazmente as TIC no seu ensino, mellorando así a calidade da educación. Cremos firmemente que a tecnoloxía ten o potencial de transformar a educación e estamos comprometidos a facer realidade esta visión.

A nosa visión:

A visión do Fundación AULA_SMART® Está a ser unha referencia na integración de tecnoloxías de información e comunicación (TIC) na educación. Aspiramos a un mundo no que todas as institucións educativas, independentemente do seu tamaño ou recursos, usan as TIC para mellorar a calidade da educación.

Cremos que a tecnoloxía pode transformar a educación, facendo que a aprendizaxe sexa máis interactiva, atractiva e eficaz. A nosa visión é promover este cambio e axudar a dar forma ao futuro da educación.

Os nosos valores:

Os valores do Fundación AULA_SMART® Son os principios que guían as nosas accións e decisións. Estes son:

01

Innovación:

Cremos no poder de novas ideas e enfoques para transformar a educación.

Buscamos constantemente formas innovadoras de usar tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) para mellorar o ensino e a aprendizaxe.

02

Compromiso:

Estamos comprometidos coa nosa misión de integrar as TIC na educación.

Este compromiso reflíctese en todo o que facemos, desde a formación que ofrecemos ata as iniciativas que promovemos.

03

Calidade:

Esforzámonos por ofrecer servizos de alta calidade.

Isto implica garantir que os nosos programas de formación estean á altura dos estándares máis esixentes e que as nosas iniciativas produzan resultados significativos.

04

Colaboración:

Cremos no poder da colaboración.

Traballamos en estreita colaboración con diversos socios, incluíndo institucións educativas, organizacións da sociedade civil e o sector privado, para maximizar o impacto do noso traballo.

05

Integridade:

Actuamos a integridade en todas as nosas accións.

Isto significa que somos transparentes nas nosas operacións, responsables das nosas accións e xustos nas nosas relacións.

06

Estes valores son a base do noso traballo no Fundación AULA_SMART® E nos guían no noso esforzo para mellorar a educación mediante a integración das TIC.

01

Innovación:

Cremos no poder de novas ideas e enfoques para transformar a educación.

02

Compromiso:

Estamos comprometidos coa nosa misión de integrar as TIC na educación.

03

Calidade:

Esforzámonos por ofrecer servizos de alta calidade.

04

Colaboración:

Cremos no poder da colaboración.

05

Integridade:

Actuamos a integridade en todas as nosas accións.

06