A nosa historia

Logotipo Fundación AULA SMART

Nace a Fundación Aula_Smart

Fundación AULA_SMART  Está rexistrado no Rexistro de fundacións do Ministerio de Educación e Ciencia en Orde Ministerial do 13/12/2004.

"Aula en directo" en Interdidac

Presentación oficial do Fundación AULA_SMART na Feira Internacional de Materiais Educativos (Interdidac - Madrid. Marzo de 2005). Dado que un dos obxectivos da fundación é favorecer as relacións entre os distintos axentes do sistema de educación-tecnoloxía educativa, este evento foi elixido por ser un lugar de encontro entre os tres sectores implicados: o tecnolóxico, o educativo e o negocio. A Fundación organizou unha aula en directo para amosar como debe ser a aula actual, onde se integran as novas tecnoloxías. Para iso, tivo a axuda e a colaboración do Villalkor Colegio de Madrid, que non dubidou en mudarse aos seus alumnos e profesores á posición da fundación.

Asistiron ao evento, representantes do mundo da tecnoloxía, da compañía, xestores e profesores de todos os niveis de educación e medios (The World, ABC, expansión, razón, telemadrido, etc.)

Días en Palma de Mallorca

A Fundación realizou campañas de sensibilización sobre a necesidade de introducir novas tecnoloxías na educación. Durante o mes de setembro de 2005, celebráronse días en Palma de Mallorca, á que asistiron 2.500 pais de estudantes e profesores, e nas que se informaron as diferentes tecnoloxías que se están a aplicar na aula e o seu impacto sobre o estudante.

Acordo coas comillas da Universidade Pontificia

No marco de colaboración e cooperación con outras organizacións nacionais e internacionais para a consecución de obxectivos comúns, un acordo de colaboración coas pontificias Comillas University de Madrid, para o desenvolvemento de actividades e estudos sobre estudos sobre actividades e estudos sobre o desenvolvemento de actividades e Estudos sobre o desenvolvemento de actividades e problemas e cuestións de programas de interese común e cooperación educativa que, a través de cursos pre e posgrao e outras actividades que se consideran apropiadas, facilitan a formación de futuros profesionais ou o reciclaxe dos que están en exercicio.

Aula de música móbil co mimma

A través Aula móbil, El Museo Interactivo de Música de Málaga, en colaboración co Consello Provincial de Málaga e o Fundación AULA_SMART®, Ensinaron un taller de son Centros educativos de cidades e localidades da provincia de Málaga.

Obxectivos do gabinete pedagóxico Eles foron, espertando a curiosidade do estudante que estimulou a súa imaxinación a través de recursos interactivos, proporcionándolle a oportunidade de descubrir o mundo da música e profundizar no coñecemento sobre a construción de instrumentos e produción de son; E, por outro, iso Profesores de música dos centros aos que visitaron os recursos tecnolóxicos e como usalos nas súas clases.

Publicación da revista "Aula interactiva"

RevistaAula interactiva, para informar, formar e entreter, centrarse nos dous primeiros: informar á comunidade educativa sobre os avances tecnolóxicos que poden incorporar ás súas aulas e formalas no seu uso. Distribuído a 27.000 centros educativos, máis de 11.200 profesores, institucións públicas e sindicatos e asociacións do sector educativo.

Creación da plataforma "Experiencias"

Nado "Experiencias", un lugar creado para os centros educativos para contar primeiro como funcionan na aula, co obxectivo de difundir e promover o coñecemento das tecnoloxías da información e da comunicación na educación.

Fundación AULA_SMART Realiza un programa de colaboración coas escolas, universidades e centros educativos máis importantes en toda España. O froito desta colaboración son os seguintes artigos e experiencias educativas que se amosan a continuación:

• Cara a un novo concepto escolar
  • Aulas interactivas: a educación do presente e do futuro
  • Pais e profesores, unha alianza decisiva
  • O vídeo dixital educativo. Coñecemento, tecnoloxía e diversión unida.
  • As TIC eliminan as fronteiras

Proxecto E_Proxima

Proxecto para centros educativos en toda España para traballar xuntos e simultaneamente a través dunSoftware gratuítode conferencia de audio, vídeo e datos que enriquece moito o proceso de ensino habitual.

Acordo de experiencias de innovación educativa

Co obxectivo de aumentar a calidade do ensino, o acordo está asinado polo Ministerio de Educación e Cienciae o Fundación AULA_SMART. Ambas as institucións colaboran para promover o aumento da oferta de formación do profesorado e a realización de Experiencias de innovación educativa. Deste xeito, o traballo do centro de formación permanente do Fundación AULA_SMARTe as súas actividades de formación.

Subscrición á Carta de seguridade viaria europea

O Fundación AULA_SMART Subscríbete o Carta de seguridade viaria europea, un compromiso establecido coa Comisión Europea a través da cal prometemos colaborar para reducir os accidentes de tráfico mediante a incorporación de tecnoloxías da información e a comunicación no ensino da educación viaria.

Cooperación internacional: América Latina

No campo da cooperación internacional, reforzamos os lazos con América Latina, a través do acordo que asinamos co República Básica da República de Paraguai, de Recoleta (Chile) para contribuír a alcanzar o desenvolvemento tecnolóxico e a innovación do sector educativo en Recoleta.

Doazón de 120 xogos de "perigo" a centros de toda España

Acordo de colaboración co Fundación Traballo da construción de extremadura, grazas ao que puidemos doar 120 xogos de "perigo" a centros educativos de toda España.

Programa de aprendizaxe_tic

El Programa de aprendizaxe_tic organizado polo Fundación AULA_SMART Establece o conxunto de actividades que tiveron lugar de maio de 2008 a maio de 2010, e que dada a súa recepción estendeuse ata hoxe en todo o territorio nacional, co fin de facilitar as ferramentas necesarias para a integración das TIC no ambiente de traballo dos profesores. Todos os proxectos desenvolvidos no programa APRENT_TIC teñen un eixe común: formación permanente do profesorado en tecnoloxías da información e comunicación aplicadas a diferentes áreas curriculares.

O programa APRENT_TIC organizado e promovido pola Fundación AULA_SMART inclúe o conxunto de proxectos que comezaron en maio de 2008 para responder ás novas demandas de profesores derivados dos cambios producidos na educación e na sociedade.

Estes cambios inflúen nas modalidades e estrutura das actividades de formación. A difusión das tecnoloxías da información e da comunicación e o seu impacto no campo educativo ofrece novas formas de formación. Ademais, a formación permanente constitúe un dereito e unha obriga de todos os profesores. Por todas estas razóns, os proxectos desenvólvense a través do programa Learn_Tic que inclúen a formación permanente do profesorado e a concesión de axuda para a adquisición de equipos TIC.

Programa de préstamos de equipos tecnolóxicos

Programa de préstamos de equipos tecnolóxicos, a través do cal o Fundación AULA_SMART Prestou encerados dixitais interactivos aos centros educativos que os solicitaron. O período de préstamo foi dun curso escolar.

Programa de aprendizaxe 2011

El Programa de aprendizaxe_tic Esténdese con novos módulos de formación para os profesores. Incorpóranse tres máis:

Educación multicultural: liñas de intervención na aula baseada nas TIC

Mediación: Técnicas e recursos tic como instrumentos do profesor.

Moodle: Xestor de contidos nun centro educativo.

Tres novas chamadas de formación para profesores

Despois do éxito do programa, a Fundación AULA_SMART volve a abrir formación e equipos, con tres novas chamadas de formación para que os profesores, nos que teña 16 módulos innovadores, para escoller 3 para cada alumno, composto polo curso en liña aprobado polo MEC " Novas tecnoloxías aplicadas á educación. "

Esta chamada é moi importante porque ten a implementación da formación de educación bilingüe, a Fundación AULA_SMART comeza a apostar por multilingües na aula.

Novos cursos de formación

Ver os resultados e esixir que os profesionais da educación requiran, así como as novas rutinas que a sociedade comeza a implementar na súa vida diaria. A Fundación AULA_SMART decide implementar tres novos cursos de formación:

• Redes sociais: Comunidades de aprendizaxe colaborativa virtual
  • Mediación: Técnicas e recursos TIC como instrumentos do profesor
  • Educación bilingüe: Recursos prácticos para a creación de actividades interactivas

Engádense máis de 500 centros educativos e 1000 profesores

Este ano a oferta de formación sofre unha renovación completa e actualízase en función das necesidades da educación e da evolución da sociedade actual. A formación faise máis especializada e centrada na integración de novas tecnoloxías na aula e os módulos de formación convértense en cursos de formación completos

O programa aprendiz_tic ten unha gran recepción entre os centros educativos

O ano 2014 divídese en tres chamadas pertencentes aos meses de marzo, xuño e outubro. O programa aprendiz_tic ten unha gran acollida entre os centros educativos e o alto nivel de demanda de cursos de formación entre os profesores, fai que as seguintes formacións se expandan como novidade:

• O iPad como ferramenta de ensino: Aprendizaxe na aula.
  • Altas habilidades intelectuais: Técnicas de intervención e estratexias TIC para a aula.
  • Coaching educativo: Desenvolvemento de habilidades, talento e competencias emocionais en estudantes.

Máis de 1.000 centros educativos xa confían en nós

Os máis de 1.000 centros educativos que xa confían en nós para a formación dos seus profesores. Un ano máis re -apoian a Fundación AULA_SMART para que os seus profesores teñan as estratexias e recursos necesarios para construír comunidades educativas innovadoras, baseándose no uso de ferramentas TIC na aula.

Ademais, adestramento específico para ambientes de formigón, como altas capacidades, intelixencias múltiples ou atención á diversidade. Permite aos profesores recibir unha formación adecuada e específica para os seus alumnos. Poder garantir o Centro de atención e educación de calidade.

O adestramento esténdese

Este ano, o catálogo da Fundación Aula_Smart fai unha renovación completa e, aínda que mantén os cursos máis demandados, tamén amplía a seguinte formación:

• Traballo cooperativo: Unha clave educativa.
  • Habilidades docentes: O perfil do profesor no século XXI.
  • Traballando para proxectos: Educación primaria e secundaria.
  • Inglés: Nivel B1
  • Inglés: Nivel B2

Ademais, a última chamada do ano trae unha novidade internacional. O primeiro curso de formación para profesores de bonificación, completamente en inglés e centrado en profesores de fala inglesa: traballar en proxectos en primaria e secundaria.

En total, a Fundación AULA_SMART destina unha cantidade económica de 300.000 € para o desenvolvemento e implementación de novas tecnoloxías no sector educativo. E esperamos seguir facéndoo, xa que o noso obxectivo é mellorar a educación en España.

Liñas de acción futuras

Segundo a Orde EDU 2886/2011 do 20 de outubro de 2011 (BOE do 28 de outubro de 2011) e para facilitar a elaboración dos plans de formación para o próximo curso, desenvolvemos as seguintes liñas de acción para cursos que o farán aparecen nas chamadas de 2017:

a. Alfabetización múltiple.
b. Ensinando a competencia dixital.
c. Sentido da iniciativa e do espírito emprendedor.
d. Idiomas estranxeiros.
e. Atención á diversidade.
F. Cultura científica
g. Habilidades de xestión: liderado orientado ao liderado de todos os estudantes.
h. Estilos de vida saudables.

Universidade de Málaga e Fundación Aula_Smart

Acordo de colaboración entre o grupo de investigación sicuma da Universidade de Málaga e a Fundación Aula_Smart, a través do Departamento de Idiomas e Ciencias da Compute da Escola Técnica de Informática superior da Universidade de Málaga para o desempeño dunha obra formada por un traballo composto por Evolución da plataforma tecnolóxica AULA_SMART.

Máis de 1.240 equipos TIC son doados a profesores e centros educativos

A través dos proxectos Auge_Tic, doazóns de 1240 equipos entre portátiles, iPad e tabletas, profesores e centros de educación regulados por unha non -universidade de toda España, por un valor superior a 496.000 €.

Formación permanente do profesorado

Os cursos de formación de profesores permanentes impartense a través da nosa plataforma tecnolóxica. Entre os cursos máis escollidos estaban:

• O iPad como ferramenta de aprendizaxe docente na aula.
  • Comportamentos disruptivos na aula.
  • Acoso: deixe de acoso escolar.
  • Google en contextos educativos.

Universidade de Málaga e Fundación Aula_Smart

Acordo de colaboración entre o grupo de investigación sicuma da Universidade de Málaga e a Fundación Aula_Smart, a través do Departamento de Idiomas e Ciencias da Informática da Escola Técnica Computaria superior da Universidade de Málaga para o desenvolvemento da plataforma tecnolóxica integral de aprendizaxe electrónica da Fundación.

A través deste acordo realízase a refactorización global da plataforma tecnolóxica, aplicando novas tecnoloxías ao desenvolvemento que permiten renovar máis facilmente calquera parte da plataforma no futuro, así como facilitar a súa escalabilidade e extensibilidade. Do mesmo xeito, aumenta o nivel de datos persoais montando os sitios web no protocolo seguro HTTPS.

Doa máis de 1.100 equipos TIC

A través dos proxectos Auge_Tic, 1183 equipos son doados entre ordenadores portátiles, iPad e tabletas, profesores e centros de educación regulados por unha non -universidade de toda España, por un valor superior a 473.000 €.

Formación permanente do profesorado

• Neurociencia aplicada á educación.
  • O iPad como ferramenta de aprendizaxe docente na aula.
  • Gamificación: o xogo como recurso educativo.
  • A función directiva en centros educativos.

Tecnoloxía ao servizo da pedagoxía

A OMS declara o brote de coronavirus pandémico global. Como consecuencia, tivemos que mover todo o equipo ás nosas casas e facer teletraballo. Un ano marcado pola pandemia, pero aforrou grazas ao esforzo e ao traballo de toda a comunidade educativa. Os profesores tiveron que facer un sobre para impartir as súas clases en liña. Non só o conseguiron, senón que tamén se formaron ao mesmo tempo, a través do curso que ensinamos "G Suite: Google for Education". A tecnoloxía como ferramenta ao servizo da pedagoxía. Este foi o obxectivo que nos fixemos responder ao problema tan grave que se plantexou.

Adestramos a máis de 1.400 profesores a través da nosa plataforma en liña.

Máis de 500.000 € en axuda para profesores e centros

A través dos proxectos Aprenda_tic, doaron 1428 equipos entre ordenadores portátiles, iPad e tabletas, profesores e centros de educación regulados por non informes de toda España, por un valor superior a 570.000 €.

Máis de 1.000 portátiles e iPad son doados a profesores e centros

A través do proxecto AUGE_TIC AUGES, doaron 1.111 equipos entre ordenadores portátiles, iPad e tabletas, profesores e centros de educación regulados por unha non -universidade de toda España, por un valor superior a 440.000 €.

Formación en liña para profesores

• G Suite: Google para a educación.
  • Comportamentos disruptivos na aula.
  • Neurociencia aplicada á educación.
  • Xogos de escape: ruptura educativa.
  • Gamificación: o xogo como recurso educativo.

Chair Foundation_smart de tecnoloxía educativa na uma

Creouse a Cátedra Fundación_Smart de tecnoloxía educativa na Universidade de Málaga, para crear e promover un espazo para o debate, a formación, a análise, o estudo, a investigación, o ensino e a difusión da innovación educativa. Cadeiras e aulas por patrocinio - Cátedra Fundación Aula_Smart of Educational Technology - Universidade de Málaga (Uma.es)

A colaboración entre a Fundación Aula_Smart e a Universidade de Málaga a través do grupo de investigación Innoeduca do Departamento de Didáctica e Organización Escolar, é a mellor garantía para contribuír ao desenvolvemento da sociedade de información e coñecemento a través de accións que teñen como investigación do eixe central, Formación, información e difusión dos procesos de innovación educativa e o impacto das TIC na educación.

Google Workspace para a educación

Desenvolvémonos a través da cadeira Fundación AULA_SMART  de tecnoloxía educativa da Universidade de Málaga, o curso "Google Workspace for Education: nivel intermedio-avanzado".

A través deste curso intentamos mellorar a experiencia educativa con ferramentas fáciles de aprendizaxe para:

• Acadar unha colaboración eficiente entre os membros da comunidade educativa.
  • Aumenta a produtividade a través de ferramentas que axudan a simplificar as túas tarefas e aforrar tempo.
  • Mellorar a comunicación, conectar toda a institución a través de correo electrónico, chat e videochamadas.
  • Organizar tarefas.
  • Protexa os centros educativos contra as ameazas dixitais con seguridade multicapa.

Microsoft 365 e integración dos equipos na aula

A través da Cátedra de Tecnoloxía Educativa da Fundación Fundación_Smart da Universidade de Málaga, levamos a cabo o "Microsoft 365 e o curso de integración de equipos na aula".

O obxectivo xeral do curso é ensinar a usar aplicacións de Microsoft para aumentar a produtividade na aula e garantir o uso adecuado no contexto educativo. En particular, crea aulas colaborativas, conecte nas comunidades de aprendizaxe e comuníquese con todos os profesores, persoal e estudantes a través de ferramentas OneDrive e equipos, entre outros.

Doan máis de 400.000 € a profesores e centros

A través do proxecto Auge_Tic Auges, doaron preto de 1.000 equipos entre portátiles, iPad e tabletas, profesores e centros de ensino regulados regulados de toda España, por un valor superior a máis de 420.000 €

2023

Aula_smart asina un acordo de cooperación educativa coa Universidade de Vitoria-Gasteiz Euneiz

Nun paso significativo cara á mellora continua da formación do profesorado, a aula Smart Signs un acordo de cooperación educativa coa prestixiosa Universidade de Vitoria-Gasteiz Euneiz. Este acordo abre as portas á entrega de cursos de especialización universitaria en varias áreas, deseñadas especialmente para profesionais da educación.