Programa de aprendizaxe_tic

El Learn_tic © Programa organizado polo Fundación AULA_SMART® Establece o conxunto de actividades que teñen lugar desde 2008 ata o presente, en todo o territorio nacional, para facilitar as ferramentas necesarias para a integración das TIC no ambiente de traballo dos profesores.

Seguindo as propostas e recomendacións da Comisión Europea que propón especial atención á formación de persoal educativo, competencias básicas, aprendizaxe permanente, TIC, cidadanía activa e información, Fundación AULA_SMART® a través Learn_tic © Programa Lanza un conxunto de medidas que permiten aos profesores incorporar as TIC ao seu traballo docente.

Todos os proxectos que se desenvolven baixo o Learn_tic © Programa Teñen un eixe común: formación permanente do profesorado en tecnoloxías da información e comunicación aplicadas ás distintas áreas curriculares.

Xustificación

Para calquera sociedade avanzada é moi importante saber como desenvolver e consolidar o seu Sistema educativo, o que implica a súa actualización e afinación. Coa importancia que o Tecnoloxía da información e comunicación En uso educativo, asistimos a un dos cambios máis salientables nas nosas aulas. O mundo dixital impón como medio educativo: aulas dixitais, pizarras dixitais, cadernos dixitais.

Pero este cambio non se fai por si só, hai algúns principios nos que, cremos que se debe basear esta transformación:

- A tecnoloxía por si soa non mellora a aprendizaxe.

- As ferramentas non son "neutras": use Recursos tecnolóxicos Coa mesma metodoloxía que sen eles non produce melloras.

- o innovación É o "paso necesario".

Estes principios lévanos a propoñer modelos positivos para a introdución de TIC nos centros para comprender o Cambio pedagóxico cunha tecnoloxía que nos pode proporcionar novas posibilidades de acción na aula.

Ante os medos por unha sobrecarga de traballo e unha complicación innecesaria, propoñemos un sistema que facilite a aprendizaxe, é eficaz para os profesores, útil para as familias e que promova a colaboración entre estudantes.

Como resumo, buscamos que a tecnoloxía na aula non cre máis problemas dos que resolve, sexa sinxela, transportable e pasamos desapercibida desde o punto de vista do usuario, pai ou profesor do alumno.

Obxectivos

O programa Learn_tic © Xorde da necesidade de combinar o interese que existe na mellora educativa, coa integración tecnolóxica, de diferentes cadros, concretamente os nosos obxectivos son:

Promover as TIC

Promover o uso das TIC no ambiente de traballo dos profesores a través do Formación do profesorado.

Facilitar as ferramentas

Facilitar Ferramentas TIC aplicado ao exercicio do ensino.

Plan de formación

Desenvolver a Plan de formación adecuado para aprender sobre o uso das TIC aplicado ao ensino.

Metodoloxía

Buscamos un enfoque metodolóxico integrado que promova o uso de varios recursos metodolóxicos tradicionais e Novos métodos Para a integración das TIC na aula en función das necesidades, diferentes tarefas e a diversidade de formación e experiencia dos profesores.

Metodoloxía construtiva Para que o traballo sexa eminentemente práctico, útil e enriquecedor para cada membro, segundo as súas necesidades e expectativas ademais de cumprir os obxectivos propostos en cada un dos proxectos que compensan Learn_tic © Programa.

Metodoloxía participativa. Agardamos poder colaborar, discutir e poñer en común todo tipo de experiencias, suxestións e ideas que servan a todos os membros para levar a cabo os obxectivos propostos. Facilítase un intercambio de coñecemento relacionado con informática, software e novas tecnoloxías en xeral.

Por outra banda, manipulación, Experimentación e investigación con novas tecnoloxías É unha constante no desenvolvemento do programa. Os materiais e os recursos non só están no noso proxecto un principio máis, senón que no seu uso e operación forma parte do contido do programa e da base na que apoiará o traballo do grupo de estudantes e profesores.

As modalidades de formación que se realizan a través do Learn_tic © Programa son: