Programa de equipos_digital

No Fundación Smart® ClassroomRecoñecemos a importancia das tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) na educación. Cremos que o acceso a equipos dixitais adecuados é esencial para proporcionar ensino de calidade e preparar aos estudantes para o mundo dixital.

Os equipos dixitais poden incluír unha variedade de dispositivos e ferramentas, como ordenadores, tabletas, pizarras dixitais, software educativo e plataformas de aprendizaxe en liña. Estas tecnoloxías poden mellorar o ensino e a aprendizaxe permitindo o acceso a unha ampla gama de recursos, facilitando a colaboración e a comunicación e personalizando o ensino para satisfacer as necesidades individuais dos estudantes.

Axuda para equipos dixitais

Para apoiar os centros educativos na adquisición de equipos dixitais, a Smart Classroom Foundation ofrece axuda financeira. Estas axudas pódense empregar para adquirir unha variedade de equipos e recursos tecnolóxicos.

Se es un centro educativo interesado en solicitar axuda para equipos dixitais, póñase en contacto connosco para obter máis información sobre os requisitos e o proceso de solicitude.

Se tes algunha dúbida ou necesitas máis información, non dubide en contactar connosco a través de info@fundacionaulasmart.org

+ 12.000

Equipos doados