Sobre nosaltres

El Fundació Aula_Smart® és una institució sense ànim de lucre que es va establir el 2004 a la iniciativa del grup Aula_Intel·ligent. Aquest grup, especialitzat en l’aplicació de solucions tecnològiques a la formació, va identificar les dificultats que s’enfronten les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per integrar-se en el procés d’ensenyament d’aprenentatge, principalment a causa de la manca de recursos econòmics en el sector de l’educació i la baixa formació de Els professors d’aquest àmbit.

Per afrontar aquests reptes, el grup Aula_Intel·ligent Els professors de diverses universitats i centres educatius van començar a ensenyar. A més, va treballar en el procés de difusió de les TIC mitjançant la seva participació en esdeveniments al sector. Tot i això, el grup es va adonar ràpidament que la missió va transcendir del sector corporatiu i va requerir una institució dedicada completament a treballar per aconseguir la inclusió de les TIC en l'educació. Així és com el Fundació Aula_Smart®.

La Fundació es va crear sota el lema New_Tiempos_Métodos amb l'objectiu de promoure la incorporació de les TIC al sector de l'educació. Les TIC poden millorar la qualitat de l’educació, facilitant la comprensió de conceptes complexos, promovent l’aprenentatge interactiu, permetent la personalització de l’aprenentatge i la millora de l’accés a la informació.

El Fundació Aula_Smart® es va registrar per ordre ministerial del 13/12/2004 al Registre de Fundacions del Ministeri d'Educació amb el número 782. Aquest registre va concedir a l'estat el reconeixement de l'interès general dels seus propòsits. Aquest reconeixement reforça el compromís del compromís amb la seva missió i visió.

A més, el Fundació Aula_Smart® és reconegut pel Ministeri d'Educació com a centre de formació de professors permanent. Aquest reconeixement posa de manifest el compromís de la fundació amb formació contínua i la millora de l’educació mitjançant la integració de les TIC.

El Fundació Aula_Smart® es dedica a la formació del professorat, a la difusió de les TIC i a la promoció de la seva inclusió en l'educació. A través del seu treball, la fundació pretén superar les barreres econòmiques i de formació que sovint impedeixen la integració efectiva de les TIC en el procés d’ensenyament d’aprenentatge. La Fundació creu en el poder de la tecnologia per transformar l’educació i es compromet a la innovació, la inclusió i la millora contínua en l’educació.

+2.800

Centres educatius

+12.000

Professors

Biblioteca Campus Fundación AULA SMART

Pioners en la implementació de les TIC en l'educació

Centres privats - Centres concertat - Centres públics - Educació regulada/no regulada - Universitats

Com a missió:

La missió de la Fundació Aula_Smart® És treballar incansablement per aconseguir la integració de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en l’educació. Ens esforcem per superar les barreres econòmiques i de formació que sovint impedeixen la integració efectiva de les TIC en el procés d’ensenyament d’aprenentatge.

El nostre objectiu és proporcionar als professors les habilitats i els coneixements necessaris per utilitzar eficaçment les TIC en la seva docència, millorant així la qualitat de l’educació. Creiem fermament que la tecnologia té el potencial de transformar l’educació i ens comprometem a fer realitat aquesta visió.

La nostra visió:

La visió del Fundació Aula_Smart® Està sent una referència en la integració de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en l'educació. Aspirem a un món en què totes les institucions educatives, independentment de la seva mida o recursos, utilitzem TIC per millorar la qualitat de l’educació.

Creiem que la tecnologia pot transformar l’educació, fent que l’aprenentatge sigui més interactiu, atractiu i eficaç. La nostra visió és promoure aquest canvi i ajudar a donar forma al futur de l’educació.

Els nostres valors:

Els valors de la Fundació Aula_Smart® Són els principis que guien les nostres accions i decisions. Aquests són:

01

Innovació:

Creiem en el poder de les noves idees i enfocaments per transformar l’educació.

Busquem constantment maneres innovadores d’utilitzar tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per millorar l’ensenyament i l’aprenentatge.

02

Compromís:

Ens comprometem amb la nostra missió d’integrar les TIC en l’educació.

Aquest compromís es reflecteix en tot el que fem, des de la formació que proporcionem a les iniciatives que promocionem.

03

Qualitat:

Ens esforcem per oferir serveis de màxima qualitat.

Això implica garantir que els nostres programes de formació siguin fins als estàndards més exigents i que les nostres iniciatives produeixin resultats significatius.

04

Col·laboració:

Creiem en el poder de la col·laboració.

Treballem en estreta col·laboració amb diversos socis, incloses les institucions educatives, les organitzacions de la societat civil i el sector privat, per maximitzar l’impacte del nostre treball.

05

Integritat:

Actuem integritat en totes les nostres accions.

Això vol dir que som transparents en les nostres operacions, responsables de les nostres accions i justos en les nostres relacions.

06

Aquests valors són la base del nostre treball a la Fundació Aula_Smart® I ens guien en el nostre esforç per millorar l’educació mitjançant la integració de les TIC.

01

Innovació:

Creiem en el poder de les noves idees i enfocaments per transformar l’educació.

02

Compromís:

Ens comprometem amb la nostra missió d’integrar les TIC en l’educació.

03

Qualitat:

Ens esforcem per oferir serveis de màxima qualitat.

04

Col·laboració:

Creiem en el poder de la col·laboració.

05

Integritat:

Actuem integritat en totes les nostres accions.

06