Programes

Aprendre_TIC ©

El Fundació Aula_Smart® a través de Programa Learn_Tic © Inici un conjunt de mesures que permeten als professors incorporar les TIC al seu ensenyament

Smart_school

El Fundació Aula_Smart a través de Programa Smart-School © Ajudeu els centres educatius a utilitzar la tecnologia per millorar l’educació, fomentar l’aprenentatge actiu i centrat en els estudiants i a preocupar -se pel benestar dels seus estudiants. El Smart_school Són escoles que es preparen per al futur i preparen els seus estudiants per al futur.

Professor_innovator

Ell Programa Professor_innovator© De La Fundació Aula_Smart® És una iniciativa dissenyada per transformar la manera com s’ensenya i s’aprèn a les aules

Equips_digital

A la Fundació Aula_Smart®Reconeixem la importància de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en l’educació. Creiem que l’accés a equips digitals adequats és essencial per proporcionar un ensenyament de qualitat i preparar els estudiants per al món digital.

Equips_docente

El programa d’equips d’ensenyament és una iniciativa clau del Fundació Smart® Classroom, que pretén proporcionar als professors les eines tecnològiques necessàries, per millorar la seva pràctica docent.