Política de qualitat

L'adreça de Aula_smart®Baseu la seva política de qualitat per satisfer les necessitats dels seus clients i estudiants, complint els seus requisits i intentant superar les seves expectatives per als serveis de gestió i lliurament de formació, desenvolupament de contingut, plataforma de formació en línia i programari de gestió de formació.

Per a això, és un personal competent essencial, format i implicat en la consecució d’objectius i compromès amb l’empresa.

Com a objectius generals de la nostra organització, destaquen:

- Realitzar el nostre treball amb un grau de qualitat exigent que satisfà i compleix les expectatives dels nostres clients i estudiants, prestant -los un tractament exquisit.

- Compliment dels requisits legals i reguladors, així com d’altres requisits que l’organització podria subscriure.

- L’interès permanent d’evolucionar cap a la millora contínua dels nostres processos i l’efectivitat del nostre sistema de gestió.

- Desenvolupar un treball amb eficiència i fiabilitat, que permet un alt grau de confiança entre els nostres estudiants.

Per obtenir els punts anteriors, l'adreça de Aula_smart® Es compromet a promoure les accions següents:

- Considereu la satisfacció del client i dels estudiants com a objectiu fonamental de totes les activitats.

- Eviteu l’aparició d’errors en el nostre procés de prestació de serveis, desenvolupant un procés de control eficaç, quan apareixen, que impedeixen la seva traducció dels estudiants.

- Establir objectius i objectius de qualitat amb els propòsits de la companyia i supervisar els resultats.

- Difondre i difondre aquesta política de qualitat, de manera que tothom en conegui la rellevància.

- Planifiqueu i desenvolupeu accions destinades a reduir els costos de la no qualitat i la millora de la productivitat.

La direcció assumeix com una obligació de les seves responsabilitats, el compromís de tenir els recursos necessaris per dur a terme les activitats esmentades i espera que tot el personal, sigui quina sigui la seva funció i feina, comparteixi aquest compromís, complint rigorosament amb les directrius establertes en el sistema de gestió.

Gener de 2023

L’adreça