Programa d'equips_digital

A la Fundació Smart® ClassroomReconeixem la importància de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en l’educació. Creiem que l’accés a equips digitals adequats és essencial per proporcionar un ensenyament de qualitat i preparar els estudiants per al món digital.

Els equips digitals poden incloure diversos dispositius i eines, com ara ordinadors, tauletes, pissarres digitals, programari educatiu i plataformes d’aprenentatge en línia. Aquestes tecnologies poden millorar l’ensenyament i l’aprenentatge permetent l’accés a una àmplia gamma de recursos, facilitant la col·laboració i la comunicació i personalitzar l’ensenyament per satisfer les necessitats individuals dels estudiants.

Ajuda per a equips digitals

Per donar suport als centres educatius en l'adquisició d'equips digitals, la Fundació Smart Aulatroom ofereix ajuda financera. Aquestes ajudes es poden utilitzar per adquirir diversos equips i recursos tecnològics.

Si sou un centre educatiu interessat a sol·licitar ajuda per a equips digitals, poseu -vos en contacte amb nosaltres per obtenir més informació sobre els requisits i el procés de sol·licitud.

Si teniu dubtes o necessiteu més informació, no dubteu en contactar amb nosaltres a través de info@funacionaulasmart.org

+ 12.000

Equipament donat