Ajuda i beques als centres

A la Fundació Smart Classroom®, ens comprometem a donar suport als centres educatius en el seu camí cap a la integració de la tecnologia a l’aula. Per fer -ho, oferim dos tipus de suport financer: Ajuda per a equips i beques TIC per a la formació del professorat.

Si esteu interessats en sol·licitar ajuda per a equips TIC o una beca per a la formació dels vostres professors, poseu -vos en contacte amb nosaltres per obtenir més informació sobre els requisits i el procés de sol·licitud a través de info@fundacionaulasmart.org

Esperem que aquestes ajudes i beques puguin ser de gran ajuda per als centres educatius en el seu camí cap a la integració de la tecnologia a l’aula. Si teniu dubtes o necessiteu més informació, no dubteu en contactar amb nosaltres.

+ 1500 centres

Uniu -vos i comenceu a beneficiar -nos de la nostra ajuda és gratuït

Ajuda per a equips TIC

Entenem que l’adquisició d’equips TIC pot representar un repte financer per a molts centres educatius. Per tant, oferim ajuda financera que es pot utilitzar per adquirir diversos equips i recursos tecnològics, com ara ordinadors, tauletes, pissarres digitals i programari educatiu.

El nostre objectiu és facilitar l’accés a aquestes eines essencials i ajudar els centres educatius a millorar la qualitat de l’ensenyament i l’aprenentatge.

Beques per a la formació del professorat

Creiem que la formació del professorat és clau per a l’èxit de la integració de la tecnologia a l’aula. Per tant, oferim beques que es poden utilitzar per cobrir els costos dels cursos de formació del professorat. Aquests cursos estan dissenyats per millorar la competència docent digital i proporcionar -los les habilitats i els coneixements necessaris per utilitzar la tecnologia de manera eficaç en la seva docència.

Tractament legal

El Fundació Aula_Smart®, en el seu compromís amb el desenvolupament i la implementació de noves tecnologies en el sector de l’educació, ofereix ajuda a centres i professors que no estan sotmesos a l’impost de la donació. Això es deu a l’aplicació del Royal Decret 1337/2005, de l’11 de novembre, que aprova la regulació de les fundacions de la competència estatal. de compliment dels seus propòsits, sense ànim de lucre, independentment de si la prestació o els serveis es concedeix de forma gratuïta o per consideració.

Els propòsits del Fundació Aula_Smart®, segons els seus estatuts, inclouen una àmplia gamma d’activitats destinades a promoure la innovació i la cooperació en el sector de l’educació. Aquestes activitats inclouen recerca, desenvolupament tecnològic i activitats d’innovació (R + D), la promoció de la participació en programes nacionals i internacionals, col·laboració amb altres organitzacions, la realització d’activitats de formació, entre d’altres.