Programa Equipe_Docente

El programa d’equips d’ensenyament és una iniciativa clau del Fundació Smart® Classroom, que pretén proporcionar als professors les eines tecnològiques necessàries, per millorar la seva pràctica docent. Aquest programa és una part integral del nostre pla per modernitzar i digitalitzar el sistema educatiu, amb l’objectiu d’avançar cap a un model d’ensenyament personalitzat, inclusiu i flexible.

A la Fundació Smart® ClassroomCreiem fermament en el poder de la tecnologia per millorar l’educació. Per tant, hem creat el programa d’equips d’ensenyament, una iniciativa que pretén proporcionar als professors les eines tecnològiques necessàries per millorar la seva pràctica docent.

A través d’aquest programa, el Fundació Smart® Classroom Dona TIC Equipment als professors que participen en el projecte Aprendre_TIC SIDA. Aquestes donacions poden incloure ordinadors portàtils, iPads, Chromebooks, entre d’altres, permetent -los integrar la tecnologia a les seves aules de manera eficaç.

Creiem que, equipant els nostres professors amb les eines adequades, els podem ajudar a crear un entorn d’aprenentatge més interactiu i atractiu per als seus estudiants. Al mateix temps, aquestes eines poden ajudar -los a desenvolupar noves habilitats i adaptar -se a les demandes canviants del segle XXI.

Si esteu interessats en participar en el programa d’equips d’ensenyament, podeu fer -ho registrant -vos al projecte Aprendre_TIC SIDA.