Centres adjunts

A la Fundació Aula_Smart®, valorem la col·laboració i la cooperació amb els nostres centres assignats. Aquests centres tenen un paper crucial en la nostra missió de millorar la qualitat de l’educació mitjançant la formació i el desenvolupament professional dels professors.

Els nostres centres assignats són institucions educatives de diverses àrees i nivells que comparteixen el nostre compromís amb l’educació de qualitat. Treballem en estreta col·laboració amb aquests centres per oferir diversos cursos d’especialització universitària, proporcionant als professors les eines i les habilitats necessàries per enriquir la seva pràctica docent.

A més de la formació, també oferim els nostres centres assignats per a equips TIC, permetent als centres adquirir les eines tecnològiques necessàries per millorar la qualitat de l’ensenyament.

Per ser un centre assignat, cal haver participat o participar en qualsevol dels projectes del Fundació Smart® Classroom. El fet de ser un centre assignat és gratuït, no cal el pagament de cap quota.