Programak

Learn_tic ©

-A Aula_smart® Fundazioa -an zehar Learn_tic © programa Irakasleek IKTak irakaskuntzan txertatzea ahalbidetzen duten neurri multzo bat hasten da

Smart_school

-A Aula_smart Fundazioa -an zehar Smart-School © Programa Laguntza hezkuntza zentroei hezkuntza hobetzeko teknologia erabiltzeko, ikaskuntza aktiboa eta ikaslea bultzatzea eta ikasleen ondo-ondo egiteaz kezkatzea. -A Smart_school Etorkizunerako prestatzen dituzten ikastetxeak dira eta ikasleak etorkizunerako prestatzen dituzte.

Teacher_innovator

Hura Programa Teacher_innovator© de la Aula_smart® Fundazioa Ikasgeletan irakasteko eta ikasteko modua eraldatzeko diseinatutako ekimena da

Ekipamendua_digitala

N Aula_smart® FundazioaInformazioaren eta komunikazioaren teknologien (IKT) garrantzia aitortzen dugu hezkuntzan. Uste dugu ekipamendu digital egokirako sarbidea ezinbestekoa dela kalitatezko irakaskuntza eta ikasleak mundu digitalerako prestatzea.

Ekipamendu_docente

Irakaskuntza Ekipamendu Programa funtsezko ekimena da Smart® Gela Fundazioa, irakasleei beharrezko tresna teknologikoak eskaintzea bilatzen dutenak, irakaskuntza praktika hobetzeko.