Ekipamendu_docente programa

Irakaskuntza Ekipamendu Programa funtsezko ekimena da Smart® Gela Fundazioa, irakasleei beharrezko tresna teknologikoak eskaintzea bilatzen dutenak, irakaskuntza praktika hobetzeko. Programa hau hezkuntza sistema modernizatzeko eta digitalizatzeko gure planaren zati integrala da, irakaskuntza eredu pertsonalizatua, inklusiboa eta malgura mugitzeko helburuarekin.

N Smart® Gela FundazioaTeknologiaren indarrean sinesten dugu hezkuntza hobetzeko. Hori dela eta, irakaskuntza ekipoen programa sortu dugu, irakaskuntza praktika hobetzeko beharrezkoak diren tresna teknologikoekin irakasleei eman nahi dieten ekimena.

Programa honen bidez, Smart® Gela Fundazioa Dona IKT ekipamenduak proiektuan parte hartu duten irakasleei Head_tic HIESak. Dohaintza horiek ordenagailu eramangarriak, iPads, Chromebooks izan daitezke, besteak beste, teknologia ikasgeletan modu eraginkorrean integratzeko aukera emanez.

Uste dugu, gure irakasleak tresna egokiak hornituz, ikasleei ikasteko ingurune interaktiboagoa eta erakargarria sortzen lagun diezaiekeela. Aldi berean, tresna hauek trebetasun berriak garatzen lagun dezakete eta XXI. Mendeko eskakizun aldakorretara egokitzen lagun dezakete.

Irakaskuntza ekipamendu programan parte hartzeko interesa baduzu, egin dezakezu proiektuan erregistratuz Head_tic HIESak.