Erantsitako zentroak

N Aula_smart® Fundazioa, lankidetza eta lankidetza baloratzen ditugu gure zentro esleipenekin. Zentro horiek funtsezko eginkizuna dute hezkuntzaren kalitatea hobetzeko eginkizunean, irakasleen prestakuntza eta profesional garapenaren bidez.

Esleitutako zentroak kalitate hezkuntzarekiko konpromisoa partekatzen duten hainbat arlo eta mailetako hezkuntza erakundeak dira. Zentro horiekin lankidetza estuan lan egiten dugu unibertsitateko espezializazio ikastaro ugari eskaintzeko, irakasleei irakaskuntza praktika aberasteko beharrezkoak diren tresnak eta trebetasunak eskainiz.

Prestakuntzaz gain, IKT ekipamenduetarako esleitutako zentroei ere eskaintzen diegu, irakaskuntzaren kalitatea hobetzeko beharrezkoak diren tresna teknologikoak eskuratzeko.

Esleitutako zentro bat izateko, beharrezkoa da parte hartu edo parte hartu behar izatea Smart® Gela Fundazioa. Esleitutako zentroa izatea doakoa da, ez da beharrezkoa kuota ordaintzea.