Guri buruz

-A Aula_smart Fundazioa® Aula_ Taldearen ekimenez 2004an ezarritako erakunde gabeko erakundea daBizkor. Talde honek, prestakuntzarako irtenbide teknologikoen aplikazioan espezializatuta, informazioaren eta komunikazioaren teknologien (IKT) zailtasunak identifikatu zituen irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan integratzeko, batez ere hezkuntza sektorean eta prestakuntza baxuko baliabide ekonomikoengatik eta Inguru honetako irakasleak.

Erronka horiei aurre egiteko, Aula_ TaldeaBizkor Hainbat unibertsitate eta hezkuntza zentroetako irakasleak irakasten hasi ziren. Gainera, IKTak zabaltzeko prozesuan aritu zen sektoreko ekitaldietan parte hartzearen bidez. Hala ere, taldea azkar konturatu zen misioak sektore korporatiboarengandik pasatu zela eta gizartea hezkuntzan sartzea lortzeko lan egiteko modua behar zuela. Horrela da Aula_smart Fundazioa®.

Fundazioa new_tiempos_métodos lema azpian sortu zen hezkuntza sektorean IKTak sartzea sustatzeko asmoz. IKTek hezkuntzaren kalitatea hobetu dezakete, kontzeptu konplexuak ulertzea erraztuz, ikaskuntza interaktiboa sustatuz, ikasteko pertsonalizazioa ahalbidetuz eta informaziorako sarbidea hobetuz.

-A Aula_smart Fundazioa® 2004/12/12 12/13 erregistratu da Hezkuntza Ministerioaren Fundazioen Erregistroan 782. zenbakiko. Erregistro honek adierazi zuen estatuari bere helburuen interes orokorraren aitorpena. Aitorpen horrek konpromisoaren konpromisoa bere eginkizun eta ikuspegiarekin indartzen du.

Gainera, Aula_smart Fundazioa® Hezkuntza Ministerioak irakasleen prestakuntza zentro iraunkor gisa aitortzen du. Aitorpen honek oinarriak etengabeko prestakuntzarekin eta hezkuntza hobetzearekin duen konpromisoa nabarmentzen du IKTen integrazioaren bidez.

-A Aula_smart Fundazioa® irakasleen prestakuntzari eskainita dago, IKTen zabalkundea eta hezkuntzan sartzea sustatzea. Bere lanaren bidez, Fundazioak irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan IKTak integratzea saihesten duten ekonomia eta prestakuntza oztopoak gainditu nahi ditu. Fundazioak hezkuntza eraldatzeko teknologiaren indarrean sinesten du eta hezkuntzan berrikuntza, inklusioa eta etengabeko hobekuntzarekin konprometituta dago.

+2.800

Hezkuntza zentroak

+12.000

Irakasleak

Biblioteca Campus Fundación AULA SMART

Aitzindariak IKTen inplementazioan hezkuntzan

Zentro pribatuak - Zentro kontzertuak - Zentro publikoek - hezkuntza arautua / ez arautua - Unibertsitateak

Eginkizun gisa:

Misioa Aula_smart® Fundazioa Hezkuntzan informazioaren eta komunikazioaren teknologien (IKT) integratzea lortzea da. Irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan IKTak integratzea ekiditen duten ekonomia eta prestakuntza oztopoak gainditzen ahalegintzen gara.

Gure helburua da irakasleei irakaskuntzan IKTak modu eraginkorrean erabiltzeko beharrezkoak diren trebetasunak eta ezagutzak ematea, horrela, hezkuntzaren kalitatea hobetuz. Uste dugu teknologiak hezkuntza eraldatzeko ahalmena duela eta ikuspegi hori errealitate bihurtzeko konpromisoa hartzen duela.

Gure ikuspegia:

Ikuspegiaren ikuspegia Aula_smart® Fundazioa Hezkuntzan Informazioaren eta Komunikazio Teknologien (IKT) integrazioan erreferentzia da hezkuntzan. Hezkuntza erakunde guztiek duten mundu batera joaten gara, beren tamaina edo baliabideak edozein dela ere, IKTak hezkuntzaren kalitatea hobetzeko erabiltzen dugu.

Uste dugu teknologiak hezkuntza eraldatu dezakeela, ikaskuntza interaktiboagoa, erakargarria eta eraginkorragoa bihurtuz. Gure ikuspegia aldaketa hau sustatzea da eta hezkuntzaren etorkizuna moldatzen laguntzen du.

Gure balioak:

Balioen balioak Aula_smart® Fundazioa Gure ekintzak eta erabakiak gidatzen dituzten printzipioak dira. Hauek dira:

01

Berrikuntza:

Ideia eta planteamendu berrien indarrean sinesten dugu hezkuntza eraldatzeko.

Irakaskuntza eta ikaskuntza hobetzeko informazio eta komunikazio teknologiak (IKTak) erabiltzeko modu berritzaileak bilatzen ditugu etengabe.

02

Konpromisoa:

IKTak hezkuntzan integratzeko eginkizunarekin konprometituta gaude.

Konpromiso hori egiten dugun guztian islatzen da, sustatzen ditugun ekimenei ematen diegun prestakuntzatik.

03

Kalitatea:

Kalitate goreneko zerbitzuak eskaintzen ahalegintzen gara.

Horrek gure prestakuntza programak estandar zorrotzenak direla ziurtatzea dakar eta gure ekimenek emaitza garrantzitsuak sortzen dituztela ziurtatzea da.

04

Lankidetza:

Lankidetzaren indarrean sinesten dugu.

Hainbat bazkidurekin lankidetza estuan lan egiten dugu, besteak beste, hezkuntza erakundeak, gizarte zibileko erakundeak eta sektore pribatua, gure lanaren eragina ahalik eta gehien aprobetxatzeko.

05

Osotasuna:

Osotasuna gure ekintza guztietan jokatzen dugu.

Horrek esan nahi du gure eragiketetan gardena garela, gure ekintzen erantzule eta gure harremanetan zuzenak direla.

06

Balio horiek gure lanaren oinarria dira Aula_smart® Fundazioa Eta ikasteko ahalegina egiten digute IKTen integrazioaren bidez hezkuntza hobetzeko ahaleginean.

01

Berrikuntza:

Ideia eta planteamendu berrien indarrean sinesten dugu hezkuntza eraldatzeko.

02

Konpromisoa:

IKTak hezkuntzan integratzeko eginkizunarekin konprometituta gaude.

03

Kalitatea:

Kalitate goreneko zerbitzuak eskaintzen ahalegintzen gara.

04

Lankidetza:

Lankidetzaren indarrean sinesten dugu.

05

Osotasuna:

Osotasuna gure ekintza guztietan jokatzen dugu.

06